שאלות ותשובות
למה להזמין מלון דרך סוכן נסיעות?
נצלו את הידע של סוכן נסיעות מקומי. סוכן נסיעות מקצועי ימליץ על המלון המתאים לך ולמשפחתך; אנו מתכננים את החופשה שלך, את החדרים הנכונים במלונות הנכונים במקומות המתאימים לעונה זו. מיטות נוספות, ארוחות בוקר נוספות, חיבור דלתות והעברות, זה התפקיד שלנו, כדי שלכם יהיה לך טיול במחיר זול יותר וברמה טובה יותר. וכמובן ברוב המקרים המחיר הטוב ביותר יושג לכם דרכנו.
האם אתרי ההזמנות הגדולים הם הזולים ביותר?
בשורה התחתונה, לא. תמיד כדאי להשוות ההצעה לסוכן הנסיעות. לאתרי אינטרנט גדולים באינטרנט יש עמלה גבוהה מאוד. 2 אתרי האינטרנט הגדולים ביותר בתעשייה בדרך כלל גובים עמלה של 18% על כל מכירה! הם לא הזולים ביותר בשוק. לסוכני נסיעות ואתרי אינטרנט קטנים יש הוצאות נמוכות יותר ולכן הם יכולים להציע מחירים טובים יותר.
למה לאותו סוג חדר קיימים מחירים שונים באתרי ההזמנות?
כשקיים מחיר שונה לאותו סוג חדר באתר ההזמנות, יש לשים לב לנתונים נוספים, כגון מדיניות ביטול, ארוחת בוקר ומסים. ההבדל במחירים בין אתרי אינטרנט הוא לעתים קרובות עקב חיובים נסתרים כמו מיסים שאינם מוצגים בכל האתרים, ורק מתווספים בשלב מאוחר יותר בביצוע ההזמנה, או מדיניות ביטולים שונה.
כשמפורסם באתר "חדר אחרון זמין", האם להזמין מהאתר?
כאשר אתר אינטרנט מציג "חדרים אחרונים זמינים" זה לא לגמרי נכון, זה רק אומר שיש להם את החדרים הזמינים האחרונים שהוקצבו לאתר הספציפי שלהם, אך במלון ייתכן שיש חדרים זמינים נוספים שיכולים להימכר לכם ישירות או על ידי סוכן. אל תרגישו לחוצים לקנות.
האם משתלם יותר להזמין ישירות מהמלון?
לרוב זה לא זול יותר להזמין ישירות מהמלון. מלונות מציעים את החדרים שלהם לסוכנים במחירים מוזלים. סוכנים יכולים למכור אותם חדרים ללקוחות שלהם במחירים תחרותיים.
האם כדאי להגיע עם דרכון נוסף?
חשוב! מלונות לפעמים מציעים מחירים שונים והנחות לשווקים שונים בעולם, אם יש לך או למישהו אחר בקבוצה דרכון נוסף, כדאי ליידע אותנו על כל הדרכונים האפשריים שלכם, כדי שנוכל לבדוק אם יש מחיר מוזל עבור דרכון זה.
מה קורה במקרה של ביטול?
לכל מלון מדיניות ביטול שלו, המפורטת בטופס ההזמנה שתקבלו לפני התשלום.
אם הודעת הביטול מתקבלת לפני ההגעה, תחת מספר הימים שיפורט למינימום הודעת ביטול, ההחזר יהיה מלא, למעט העמלות הבנקאיות או עמלות האשראי.
מספר קטן מאוד של מלונות לא מחזיק במדיניות ביטול, וגם הם יפורטו לפני ביצוע התשלום.
לגבי טיולים יומיים: ביטול תוך 24 שעות לפני היציאה הוא ללא החזר.
החזרים כספיים אינם כוללים החזר של חיובי בנק, כרטיס אשראי או חיובי עסקה אחרים.
אוכל כשר בקופנגן, יש?
אוכל כשר בקופנגן - יש! נמצא בהאדרין במסעדה אחת בלבד. הבית הישראלי נמצא בלב האדרין (ליד תחנת המשטרה) והאוכל בו טעים, ממש אוכל של בית. המסעדה מביאה את הבשרים שלה מבית חב"ד ומופעלת ע"י ישראלים דתיים ושומרי מסורת.
בצמוד למסעדה פועל בית כנסת.
המקום עורך ארוחות חגיגיות בכל חג, כולל בראש השנה ויום כיפור, וכמובן סדר פסח מסורתי וגדול. מעבר לכל זה, האוכל הביתי המוגש פה ממש טעים ומומלץ.
יש להירשם לארוחות חג מראש, חפשו אותם בפייסבוק.
איך מתבצעת ההזמנה?
לאחר שתאשרו את פרטי ההזמנה, אני משריינת את החדר המבוקש מול המלון. לאחר מכן יישלח אליכם טופס הזמנה מפורט.
את התשלום יש לבצע במלואו לפני ההגעה, אם ההזמנה בוצעה מספיק זמן מראש, תוכל להתבצע גם פריסה לתשלומים!
יש 3 אפשרויות תשלום:
- בהעברה בינלאומית ישירה לחשבון החברה שלנו בתאילנד. אפשרות זו מופחתת בדרך כלל בעמלות בנק עבור לקוחות המחזיקים בחשבון דולר או אירו.
- כרטיס אשראי, התשלום שם מלווה בתוספת של 3% מהסכום, עמלה שגובה חברת האשראי.
- במקרים מיוחדים יתאפשר תשלום לחשבון בנק ישראלי.
לאחר התשלום יישלח אליכם אישור כניסה למלון.
האם להזמין מראש זמן רב או כדאי להמתין עם ההזמנה?
בהרבה מלונות אותם אני מציעה יש מבצעים למזמינים לפחות חודשיים עד שלושה חודשים ויותר לפני תאריך ההגעה.
בחלק מהמלונות אין צורך בתשלום מיידי, כך שעדיף להזמין לשריין חדר ללא התחייבות, ולקבל מחיר נמוך יותר!
תמיד שווה לברר איתנו מראש כמה שיותר, כדי לתכנן בצורה נכונה את ההוצאות הצפויות.
עמוד 1 מתוך 2