heade message logo

התכוננו לחוויה אחרת
בנופיה הקסומים של תאילנד

 

קוסמוי חלום של חופשה

 

מלון איסטין גרנד בנגקוק ממוקם במרכז העסקים באיזור סאת'ורן. אחד המלונות המומלצים בבנגקוק. המלון מחובר לתחנת רכבת העילית סוראסאק (surasak bts skytrain station) באמצעות גשר עילי פרטי, המקל על ההתנהלות בתוך בנגקוק. במלון תמצאו מסעדות, בר, בריכה חיצונית עם נוף לנהר צ'או פראיה ולעיר, בריכת שחיה, חדר כושר וחדרי אירוח מודרניים ונעימים. למידע על סוגי החדרים במלון, ראה בלשונית "תיאור חדרים" בראש עמוד זה.

 

שירותים ומתקנים:

 

  • בריכה חיצונית

  • חדר כושר

  • מסעדות

  • מרכז עסקים

  • שירותי שמרטפות

  • גישה לרכבת העילית

  • אינטרנט אלחוטי

 


הזמנה עם אפשרות לביטולים, ללא צורך בתשלום מיידי.
לפעמים יש מבצעים מיוחדים או לילות חינם בחלק מהמלונות. שאל אותנו לגבי מחיר לתאריכים שלך.
אם מחפשים מלון ספציפי שלא מופיע ברשימת המלונות באתר, או אם אתם מעוניינים בהמלצה או עזרה בתכנון החופשה צרו קשר, נשמח לעזור.

 

 

איסטין גרנד - חדר סופריור

חדרים מודרניים עם נוף לעיר. החדרים יכולים להכיל עד 2 מבוגרים וילד אחד + מיטה נוספת אחת אפשרית. המתקנים כוללים: טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, אינטרנט אלחוטי חינם, מיני בר, טלפון, אמצעים להכנת תה וקפה, מייבש שיער, כספת וחדר רחצה עם אמבטיה ומקלחת.

סוג החדר: Eastin Grand Superior Room, גודל החדר: 32X מר

איסטין גרנד - חדר סופריור סקיי

ממוקם בקומות הגבוהות עם נוף פנורמי של בנגקוק. החדרים יכולים להכיל עד 2 מבוגרים וילד אחד + מיטה נוספת אחת אפשרית. המתקנים כוללים: טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, אינטרנט אלחוטי חינם, מיני בר, טלפון, אמצעים להכנת תה וקפה, מייבש שיער, כספת וחדר רחצה עם אמבטיה ומקלחת.

סוג החדר: Eastin Grand Superior Sky Room, גודל החדר: x מר

איסטין גרנד - חדר אקזקיוטיב סופריור

ממוקם בקומות הגבוהות. כולל טלוויזיה עם ערוצי לוויין בינלאומיים, אינטרנט אלחוטי חינם, מיני בר, טלפון, אמצעים להכנת תה וקפה, מייבש שיער וכספת. חדרים אלה יכולים להכיל עד 2 מבוגרים וילד אחד. מיטת יחיד נוספת אפשרית. יש בחירה בין מיטות קינג או טווין. לחדר יש גישה לטרקלין אקזקיוטיב המציע קפה, תה, חטיפים ומשקאות לא אלכוהוליים.

סוג החדר: Eastin Grand Executive Superior Room, גודל החדר: x מר

איסטין גרנד - חדר אקזקיוטיב דלוקס

ממוקם בפינת הקומה לפרטיות מלאה. החדרים יכולים להכיל עד 2 מבוגרים וילד אחד + מיטה נוספת אחת אפשרית. בחדרים יש מיטת קינג סייז בלבד. המתקנים כוללים: טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, אינטרנט אלחוטי חינם, מיני בר, טלפון, אמצעים להכנת תה וקפה, מייבש שיער, כספת וחדר רחצה עם אמבטיה. לחדר יש גישה לטרקלין אקזקיוטיב בו מוגשים קפה, תה, חטיפים ומשקאות לא אלכוהוליים.

סוג החדר: Eastin Grand Executive Deluxe Room, גודל החדר: x מר


מיקום המלון :